A vásárló mondta - Attila
2015. október 18. írta: Beardcity

A vásárló mondta - Attila

Újabb vásárlói vélemény futott be. Nagyon köszönjük, hiszen minden visszajelzés nagyon fontos számunkra! Nézd meg Attila tapasztalatait a Sandalwood olajjal:

"Sziasztok! Azért gondoltam,hogy leírom tapasztalataimat a szakállolajjal kapcsolatban, mert őszintén megvallva nem hittem benne. Nekem egy kicsit sok volt az a sok pozitív információ, amit olvastam ezért le akartam buktatni a gyártót, hogy mennyire be akarnak csapni és,hogy az egész csak marketing. És tulajdonképpen rá is jöttem a trükkre! Körülbelül öt hete használom a szantálfa illatú terméket. Be kell, hogy valljam a csomagolás a maga egyszerűségével és letisztultságával együtt nagyon megtetszett. Aztán amikor elkezdtem használni, akkor nagyon imponált, hogy az adagoló megakadályozza, hogy olaj még a könyökömön is csorogjon. Aztán ahogy felviszem az anyagot a szakállamra és bedörzsölöm, egyszerre csak a szálak elkezdenek egymáshoz igazodni és a szőr-káosz egyszerre kezelhetővé, formálhatóvá válik. Ez azt eredményezi,hogy kevesebb időt töltök a tükör előtt.( nagyon fontos tényező) Tudományos fejtegetésbe nem bocsátkoznék azt illetően,hogy az olaj hidratálja-e a bőrömet valamint a szakállszőrzetet,de az biztos,hogy nem viszketek, a szőrszálak puhábbak és könnyebben kezelhetőek és optikailag is egyértelmű a pozitív változás. Az illatról csak annyit szeretnék leírni,hogy amikor az olajat használom (általában kétnaponta) olyankor nem használok parfümöt. A szakállolajnak még 10 óra múlva is intenzív az illata. És, hogy akkor hol van a trükk? Itt a leleplezés: Minden amit hallottam, és olvastam róla igaz. Tapasztaltam! Hja,és nem kellett megváltoztatnom az életemet és másét sem ahhoz, hogy egészségesebbnek,frissebbnek és menőnek érezzem magam. Üdv, Attila"

Amennyiben az Attila által használt Sandalwood-ot próbálnád ki te is kattints egyet és rakd kosárba!
beardcity_attila.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beardcity.blog.hu/api/trackback/id/tr747988667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása